lenaliljegren

Alla inlägg den 14 november 2017

Av Lena Liljegren - 14 november 2017 09:39

Ja då sitter man på sitt "stamställe" Espressohouse i Ängelholm, tog mig en liten Cappuccino och en frukostmacka, 30 % på det, ja det blev nästan gratis 😂 Vad som gör mig lite förvånad är att ungdomarna inte har appen, det är mest "damer" i min ålder som älskar dessa appar och alla fantastiska erbjudande som poppar upp i appen, det är nästan som dom tycker att det är pinsamt och lite löjligt.....märkligt, men undrar om jag var likadan när jag var ung. Kom ihåg när jag och min bästa vän i skolan, Karina satt på Wahlqvist Conditori, kan se det framför mig ....där satt vi längst bak o käkade Chillevipper och rökade, kom ihåg att vi tippade, fotboll. Härliga tider.....

När det sen det närmade sig jul så fick jag 1000 kr av pappa o sen satte sig jag o Karina oss på bussen till den stora staden Kristianstad för att handla julklappar, oj va roligt det var och vilka fantastiska jular jag har fått uppleva med mamma pappa och mina tre systrar, nu är julen något helt annat, säger inte att den är sämre men bara helt annat. På den tiden levde man i en jul bubbla, från lilljulafton till annandagjul vi lämnade inte huset vi bara ängnade oss åt julen, 

lillejul bakade vi knäck och julpyntade hela huset o klädde julgranen o sen ville man bara att tiden skulle gå så det blev julafton, ja julafton o tomten och alla julklappar. Även när vi var stora och inte trodde på tomten längre så pirrade det i magen när det knackade på dörren, och alla dessa fantastiska julfilmer som man sen tittade på resten av julen iklädd sina nya pyjamasar och mystofflor.

Nu kommer snart mina kära vänner hit så vi kan snacka lite sen blir det inte på ett tag eftersom jag åker till 🛬🇨🇦

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards