lenaliljegren

Alla inlägg den 16 november 2017

Av Lena Liljegren - 16 november 2017 23:05

Ja snart är det dags för mig att bege mig till Air Canada Centre för match mellan Totonto Maple Leaf och New Jersey Devils, ska bli en upplevelse. Har varit på en NHL - match men det var 25 år sedan så det var ju ett tag sen.


Har haft en skön eftermiddag då vi mest strosat omkring och försökt lära känna Toronto centrum lite, förhoppningsvis kommer vi att åka hit många gånger. Sen följde grabbarna med Timme hem, medan jag gick hem för att vila.....vilket var omöjligt så det slutade med att jag gick ner till Starbucks o köpte mig en Capoccino för att piggna till lite, vet inte om det hjälpte något nämnvärt men blev ju inte värre iallafall. Nu ska jag snart bege mig till Air Canada Centre, ska möta upp grabbarna där. Härligt att få umgås med mina grabbar.... som jag skrev till en vän innan, dom kommer inte att förstå hur mycket jag älskar dom för får barn själv ❤️ Nu är det dags att fixa till sig så gott det går och ställa in goggle map och börja traska, 18 minuter ska det ta. 

Av Lena Liljegren - 16 november 2017 12:10

Ja nu var vi nu här, checkade in på hotellet, eller det är igentligen inget hotell utan möblerad lägenheter som dom hyr ut, helt okey faktiskt. Det är bra att inte ha för höga förväntningar, för då blir man positiv istäliet för besviken. Sen gick vi till Timothys hotell för att möta honom, så härligt att se honom igen ❤️ Han hade packat alla sina grejor och checkat ut. Vilken otrolig tajming, han flyttar till sin nya lägenhet samma dag dom vi hälsar på. Gillade verkligen hans lägenhet, så fin och hemtrevlig, och Timme verkade helnöjd 👍 Kan man ju kanske förstå efter flera månader på ett hotellrum. 


Ska nog snart ta på mig lite bekväma kläder och ge mig ut på en liten runda, ska reka lite var jag kan springa. Kan inte vara här i 2 veckor utan att röra på mig, då kommer jag inte att m så bra. Tycker semester är ett utmärkt tillfälle att verkligen ta han om dig själv, naturligtvis ska man unna sig saker både mat och vin, men man kan ju samtidigt börja dagen med lite yoga eller stretching och sen även få upp pulsen lite. Men vaknade ju så förbannat tidigt 04.00 !!!! så får lugna mig lite, vågar inte ge mig ut nu är det dessutom mörkt ute. 


Känns lite jobbigt att min minsta grabb tjänar betydligt mer pengar än mig, igår när vi skulle käka pizza så betalade han, känns sådär. För är man förälder vill man på något sätt kunna bjuda sina barn, och vill ju absolut inta att han ska känna att han ska betala för oss när vi är här. Tänkte att vi skulle åka upp i CN tower och kanske käka en kväll, och även om det säkert är väldigt dyrt vill jag bjuda man barn på det. CN Tower är ett 553 meter hägt TV torn och är lite stadens kännetecken. Nu vaknade Wille, Anthony sover hos Timothy så nu ger vi oss kanske ut och käkar lite frukost får reka senare. 


Sticker nog till Starbucks och köper lite frukost till oss, låg en sådan precis om hörnet. Vad jag älskar att va på semester och bara få ta dagen som den kommer, inte lömt att tänka på allt som måste göras man kan inget göra härifån ändå. 

☕️🇨🇦❤️

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards