lenaliljegren

Alla inlägg den 11 november 2017

Av Lena Liljegren - 11 november 2017 17:10

Ligger i badet, älskar verkligen att bada. Var ute o sprang/gick en timme, härligt och sen ett bad.....då mår jag bra. Mycket tankar o funderingar som vanligt, men har igallefall bokat hotell i Toronto och ikväll måste jag fylla i och söka ESTA eller vad det nu heter, det är ju nytt för Kanada, innan var det bara när man skulle åka till USA man behövde söka men nu är det även i Kanada. 


Idag har jag lagt ut en massa saker till försäljning, vissa saker för bara ett par tior, men vill ju bli av med det, annars får jag ju bara köra det på tippen istället. O faktum är att man kan bli av med det mesta, bara det är billigt. La ut mina gamla grytor och stekjärn som jag missade att slänga på tippen sist, visserligen bara för 30 kr, men det var otroligt många som var intresserade, så nu är dom borta 👍


Tyvärr blev det inga matcher för Timme denna helg, han hade känt av ryggen och då beslutades det att han skulle vila. Naturligtvis ett mycket bra och moget beslut, han har verkligen lärt sig att man måste lära sig att lyssna på kroppens signaler. Det behöver vi alla bli bättre på, kroppen säger alltid ifrån och lyssnar man inte på det så kan det få jobbiga konsekvenser. Men får väl verkligen han är helt frisk tills vi ska dit, det blir ju faktiskt nästa helg, även om det får att träffa honom inte bara för att kolla matcherna. 


Nu ska jag lägga mig ner i bara njuta, har jag tur så blir jag bjuden på middag ikväll, måste även hälsa på mamma innan jag reser, blir nog på måndag eller kanske imorgon... få se hur det blir 

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards