lenaliljegren

Alla inlägg den 13 november 2017

Av Lena Liljegren - 13 november 2017 21:48

Sover hemma idag, skönt. Ska upp med tuppen imorgon (06.00) för att bege mig till Ängelholm och tandis. Ska vara riktigt halt så vill vara i god tid så jag kan köra lugnt och försiktigt. Ska bli så trevligt att komma till Ängelholm och träffa tjejerna igen, tyvärr har det blivit en vän mindre men så är det här i liver. Läste ett par rader som Sanne lagt ut på sociala medier. 

Let go of those who bring you down and surround yourself with those who bring out the best in you. 

Vktiga och bra ord, jag vill va med människor som stöttar och pushar mig, som tycker att det är okej att man är lite annorlunda....det är så mycket jag vill göra, många drömmar jag vill uppfylla. Mina fikar stunder med mina fina vänner betyder mycket för mig och är viktiga för mitt välbefinnande. Vill inte umgås med negativa människor som hela tiden tjatar om att man kan inte göra si och man kan inte göra så, varför kan man inte det.....


18.00 ska jag hämta Anthony på stationen sen ska vi bara hem och sova sen ta tåget kl 07.30 till Köpenhamn o Kastrup. 

Oj vad jag längtar..... 


Sen ska det bli skönt att ta tag i sitt liv när man kommer hem, det är nog en fras jag säger och skriver väldigt ofta "nu ska jag ta tag i mitt liv" men det är ju lite så. Måste skaffa lägenhet i Ängelholm, det är prio ett ✔️


Får väl ringa mamma imorgon, orkade inte idag blev så trött på henne... 


God Natt 💕💕

Av Lena Liljegren - 13 november 2017 14:35

Ibland blir jag så trött på min mamma, hade bestämt att jag skulle hämta henne och sen hämta upp syster Martita på jobbet, sen åka o handla lite kläder till henne och kanske ta en fika. Hon säger ju hela tiden hur tråkigt det är på "hemmet" så då skulle det väl va skönt att komma därifrån....men ack nej det känna mer som man är elak som begär det av henne, helt ärligt vet jag inte hur man ska agera mot henne på bästa sätt, ska vi bara "mesa" med eller ska man säga stopp, att nu räcker det med dumheterna.Hon kan inte bara sitta där och tycka synd om sig själv, eller kan hon det, vet varken ut eller in, är livrädd att jag ska bli lika dan när jag blir gammal, stackars grabbar då. Nu ringer min kära mamma och hade pratat in på telefonsvararen att hon ABSOLUT inte ville åka någonstans, okej skit i det då !!

Är det okej att bli arg på sin 83 åriga mor eller är man en elak och otacksam dotter då ? 


Så nu ligger jag i badet istället och tänker och funderar över framtiden, och på vad som kommer att hända framöver. Dom hade  även ringt från jobbet och jag vet vad dom vill, det gäller tjänsten den "lilla tjänsten" om jag vill ha den. Vill jag det ? Ja tror faktiskt det....ska ringa när jag badat klart och snacka med dom. Men då hade jag ju faktiskt haft en stabil inkomst varje månad och det hade varit skönt. Nu ska jag "meditera" lite innan jag går upp ur badet ❤️


Av Lena Liljegren - 13 november 2017 08:11

Alldeles vitt ute, bara att vänja sig vid kylan. Sovit borta även i natt o sitter nu i dricker en kopp av Sannas soldryck, börjar faktiskt gilla det, gilla är kanske att ta i men accepterat det iallafall o känns konstigt om jag inte tar den på morgonen.


Snart är det dags att åka hem och massera, sen ut i springa o packa det sista. Skulle igentligen hälsa på bästa Tina ikväll, ska ju till tandläkaren 8.40 på tisdag morgon, så tanken var att jag skulle sova där så slapp jag gå upp så tidigt, men känner att jag måste hälsa på mamma innan jag åker till Toronto så blir nog att jag sover hemma iallafall. 


Nu har resten av huset vaknat så dags att lägga bort telefonen 😉 

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards