lenaliljegren

Alla inlägg den 25 april 2018

Av Lena Liljegren - 25 april 2018 18:11

Oj va det är skönt att va ledig och liksom inte göra någonting precis, utan helt enkelt bara ta dagen som den kommer. Men sen fattar jag inte var tiden tagit vägen 🤔 den bara flyger fram, satt med min deklaration, men tillslut var jag tvungen att gå ut en runda för det bara snurrade i huvudet, det är mina jäkla aktier som jag inte fick ihop riktigt men nya friska tag om en stund. 


Nu ska jag städa på mitt massagerum har flyttat ut massagebänken men nu ligger alla grejor som låg på bänken i min säng och som dom det ser ut nu så finns det ingen chans att man kan sova där.

Anthony sa till mig idag att han inte fattar varför jag sparar på allt, tja vad ska jag svara på det.....sa precis som barnen sa när dom var små "jag vill helst inte prata m det"  

Jag tycker att jag städar och fixar i garaget, men sen är det någon som ringer och frågar om jag vill ha något, skrivbord hyllor manglar ja det kan va allt mellan himmel och jord . O då säger jag glatt okej, o så fylls det på med nya grejor som jag tror i min enfald att jag ska sälja. Just nu är det två manglar som jag väldigt gärna vill bli av med. Måste slänga ut en annons på dom idag.....

Skulle så gärna vilja ha ordning o reda i mitt garage 😕 


Idag spelar Timmse o Marlies sin tredje slutspelsmatch, dom har vunnit två så blir det vinst idag så är dom vidare till nästa omgång. Det är bäst av 5 matcher, tror jag det va igallefall. Känner ett litet sug efter Toronto igen, skulle verkligen vilja åka en gång till innan han åker hem. Går dom till final MÅSTE jag bara åka dit, men pengar behövs ju narurligtvis.

På måndag kommer ju en kille som ska dränera runt mitt hus, och vad det kommer att kosta vågar jag inte ens tänka på, men som jag alltid tänker 😊 Det fixar sig alltid, och faktum är att det faktiskt alltid gjort det, varit på håret många gånger men ändå ordnat sig på bästa sätt ✊


Blir säkert så även denna gång, ska bli så fantastiskt roligt att äntligen ta tag i mitt fallfärdiga hus och slippa att folk går förbi o kollar in och skakar missnöjt på huvudet 😁


Nu skiner solen på mig i mitt uterum och jag ångrar så att jag inte köpte något gott......


Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards