lenaliljegren

Alla inlägg den 17 april 2018

Av Lena Liljegren - 17 april 2018 17:04

  Länge sen nu, hade en helt underbar helg i Arjeplog. Var faktiskt absolut den vackraste plats jag någonsin sett. Åkte skoter, körde skoter, gick med snöskor, åkte släde och körde slalom o pimplade fisk , Ja oj vilken vecka som sagt var helt jävla underbar, vädret var så fantastiskt, åt och drack så gått, ja kunde inte varit bättre ☀️👍 Och efter det det så har allt ”gått sin gilla gång” som mormor brukar säga. 


Jag mår jäkligt bra, går/ springer varje dag i en timme, börjar morgonen med att dricka 1 liter citronvatten o sen efter min runda så käkar jag min smoothie på 250 g blåbär två bananer och 2 dadlar, älskar dadlar ❤️

I början var jag helt nojig och käkade mest sallad och frukt, men har nu lugnat ner mig och äter det som bjuds,  Vilket innebär att idag har jag käkat en räkmacka och sen min favorit kaka en otroligt god chokladkaka som finns på café Boulevard, åt faktiskt två, käkade även upp Anthony’s, fast det vet han inte 😂

Idag ska jag till min vän 😜Ola och städa hans gigantiska hus, han fixar ju alltid min bil, besiktigar och servar, så känner att det är lite ”pay back time” o det behövs verkligen städas. 


Så dags att sticka, vi hörs lite senare 😬

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards