lenaliljegren

Alla inlägg den 24 april 2018

Av Lena Liljegren - 24 april 2018 20:45

Onsdag kväll och precis kommit hem från ett jobbepass i Ängelholm. Började igår 14.30 på mitt "vanliga jobb" till 11.00 idag, direkt till mina underbara damer som jag städar hos, städar hos dom varannan vecka och brukar kombinera det med mitt andra jobb i Ängelholm, då sparar jag in en resa till Ängelholm, och det bästa med det är att jag då är  LEDIG !!! imorgon. Har redan gjort min måste lista....och den är lång   


Min chef ringde mig idag o påminde mig om att jag måste komma in o skriva på anställnings pappren. Jobbigt, det där med anställningar är ju inte min grej, vill jag detta egentligen, nej det vill jag inte. Nu skulle hon skicka pappren till mig. Får väl läsa igenom pappren och bestämma mig sen, löneförhöjning ska jag ha iallefall annars skriver jag inte på några pappren. 


I morse när jag vaknade på mitt jobb, så hade jag fått ett SMS från min syster. Hoppas allt är väl med Timme, stod det, fattade ingenting. Slog på TVén och hörde jag att det var någon dåre som kört på en massa människor i centrala Toronto. Hade fått snap från Timme som han skickat igår på en väska han köpt, men var ju lite osäker när han skickat det, så kollade med brosorna, och dom sa att han varit hemma igår kväll och spelat dataspel. Och fick även ett sms från honom lite senare där han sa att han var okej   Ja det behövs ju bara att man är på fel platsvid fel tillfälle så kan hela ens liv vara förändrat. Den jäkla gatan har vi ju gått på varje gång vi varit i Toronto.


I morgon måste jag deklarera, har ju både mitt företag, mina aktier och mina uthyrningar som jag ska deklarera för.


Ja ha, annars då....jodå idag har jag ätit mina favvisar, nötter doppade i choklad och lakrits, så jäkla gott så ingen mat idag utan bara godis, så får det bli ibland. Till frukost åt jag däremot en banan en apelsin massor av sallad och lite dadlar, så lite vitaminer har jag ju fått i mig.


Har blivit bjuden på flera studenter verkligen jättekul, ett par i Ängelhom och några i Kristianstad. Det är ju faktiskt till Timmes kompisar, så hade ju verkligen varit kul om han hade kommit men det ser mörkt ut eller ljust beror på hur man tänker.....Om man vill att Marlies ska vinna Calders Cup ser det ljust ut men vill man att han ska få fira polarnas student så ser det mörkt ut. 


Nu är klockan 22.00 och jag får väl göra någon nytta nu, tänkte ju att flytta runt mina hyresgäster denna veckan. Anthony ska ju flytta ut till rummet utanför huset. Ev kommer Alex barnens pappa i helgen, hur nu det kommer att bli, men hade ju varit skönt om flytten blivit klar innan. Ja ska nog fixa det imorgon. 

Så imorgon ska jag börja med 1 liter citronvatten sen 1 timmes jogging sen min smootie sen är redo för allt som ska göras denna onsdag, bara att beta av min att göra lista    



Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards