lenaliljegren

Alla inlägg den 19 april 2018

Av Lena Liljegren - 19 april 2018 08:46

Har känt mig lite halvkass ett par dagar, tjejen jag jobbar hos var vrålförkyld så har med all sannolikhet blivit smittad. Så igår gick jag inte åt onyttigt och misskötte mig i största allmänhet, och hur mår jag då......

Precis ännu sämre, det är ju ännu viktigare att ta hand om sin kropp när man känner sig så. Idag är det nya tag !!!!! Ska gå en runda i lugnt tempo och köra min vanliga frukost, men blåbär o bananer, både jag o kroppen mår ju bättre då.


Imorgon är det jobb igen efter ett efter 4 härliga lediga dagar, sen börjar en intensiv vecka....har verkligen panik med pappret på en tillsvidareanställning som jag ska skriva på, på ett sätt är det ju skönt för vet ju att jag har jobb så jag klarar mig och behöver inte känna att jag måste tacka ja till alla extrapass som dyker upp ”man vet ju aldrig om man får jobba något veckan efter” men hatar att känna mig bunden, att jag måste fråga om lov om jag ska åka någonstans, går inte med några spontana resor. Men ska kolla om jag trots allt kan va timanställd o ändå jobba hela somaren på passen som jag är uppsatt på. 


Nu väntar jag på att vattnet i min nyinköpta ”näskanna” ska svalna tull rumstemperatur, ska köra lite nässköljning o se om jag blir bättre. 


Sålde en säng igår som stod i förrådet 👍 nu börjar det tackolov försvinna lite saker därifrån o snart kan man faktiskt gå in där 😀

Idag ska jag oxå fortsätta fixa i mitt trädgårdsland som jag anlade igår, blev faktiskt helnöjd. Där ska jag så lite kryddor. Damsugning på ovanvåningen o nedanvåningen står oxå på schemat, fast det har det ju å andra sidan stått hela veckan 😂😂 Måste deklarera oxå, en sak som oxå stått på ”att göra listan” ett tag 😬

Tråkiga saker som man gärna skjuter upp.... 

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards