lenaliljegren

Alla inlägg den 18 april 2018

Av Lena Liljegren - 18 april 2018 16:55

Nu jävlar ska här säljas, och det ska bil ordning o reda i mitt garage. Just nu är där SÅ mycket skit så man knappt kommer in. Allt samlar jag på, för att ev ha användning för i framtiden eller kanske slipa måla o fixa till....
Men det händer ju aldrig o allt bara samlas i högar, saker som jag sen verkligen är rädd om, hittar jag inte i röran och vissa saker går sönder när jag rotar runt o letar efter något. MÅSTE sluta att samla på mig.

Har faktiskt gjort av med lite i veckan, en vit trasmatta o ett skrivbord, o förhoppningsvis försvinner en säng ikväll :)
Känner mig faktiskt ganska nöjd o belåten, tänk vilken befrielse det är att göra sig av med saker.

Har börjat odla lite oxå, men bara lite. Felet jag gjort de andra åren är att jag odlar allt och sen blir det inget av något. Nu har jag konsentrerat mig på koriander, spenat och selleri. Vilken lycka det är när man ser små plantor sticka upp ut jorden. Dessutom är det garanterat ekologiskt (;

Ska faktiskt gå ut o påta lite i jorden nu ?

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards