lenaliljegren

Alla inlägg den 20 april 2018

Av Lena Liljegren - 20 april 2018 07:19

  Känner sig inte super fräsch denna morgon, syns att man snart fyller 55 år 😂😂

Usch varit en jobbig natt, sovit riktigt dåligt. Vrickade foten igår, gjorde så ont precis i början sen tyckte jag det försvann. Men i natt  fick jag sen så jäkla ont i foten, o förkylningen som jag knappt alls känt av under dagen flög bara på mig igen. SÅ TRIST, fast finns ju dom som har det avsevärt värre. Just nu ligger jag i sängen o dricker mitt citronvatten ☺️ o struntar i min joggingrunda idag. 


Idag är det jobb som gäller, gissar att det är hon som smittat mig för hon var superförkyld när jag jobbade sist. Ska åka till Ängelholm ett par timmar tidigare för att fika med Mia innan jobb. Så nu ska jag bara ta det lugnt ligga kvar en stund, sen hoppa i duschen. 


☀️skiner o det ska bli en riktig kanon dag, var en kanon dag i går oxå var ute i fixade i trädgården  till långt ut på

kvällen o det var bara så ljuvligt.

Det ska bli så skönt att flytta slippa sova i detta rum, grabbarna står precis nedanför rummet o röker o har jag fönstret öppet så kommer röken in i rummet, har inte tänkt så mycket på det innan, men nu när jag är förkyld o knappt kan andas så blir det så jäkla jobbigt med den förbannade röken. 


Ska bli trevligt att fika idag ❤️ Mia’s ena grabb har flyttat i veckan, ja så är det med dessa hockeykillar man vet aldrig var dom flyttat eller när eller var.....

Får dom förlängt blir dom utlånade ??? ja lite livegna är dessa hockeygrabbar, helt plötsligt kan dom vara i Luleå och nästa månad Tingsryd 😜 men nu blev det Linköping o det blir säkert superbra ✊️


Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards