lenaliljegren

Alla inlägg den 25 februari 2019

Av Lena Liljegren - 25 februari 2019 20:43

 Dag 16 på min detox 👍

Måste väl erkänna att jag började kolla lite recept nu, tänker på allt jag ska äta när dessa veckor är över, skulle ju gärna klara 28 dagar, som det står i Medial Läkning. På bilden ser ni efterrätten som jag kör varje kväll den består av massor med frukt och sen dadlar, tack o lov för att jag får äta dadlar. 


Förutom att kroppen mår bra så känns det som jag kommit till insikt med mycket, tänker klarare 🤔 lite svårt att förklara, men det är som det även händer något med hjärnan, känns som jag ser saker mycket klarade. Ja en gång om året ska jag helt klart köra denna detox. 


På onsdag är det match för Timme igen, håller tummarna på att han får något poäng med sig då, han har gjort bra ifrån sig men han vill ju ha lite poäng oxå...


Jobbar ikväll så det blir bara ett kort inlägg 🌷 


Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards