lenaliljegren

Alla inlägg den 23 februari 2019

Av Lena Liljegren - 23 februari 2019 05:56

   

Idag är det dag 14 på min detox, kör lite dag från dag har fortfarande inte bestämt hur länge men försöker nog en vecka till. Som jag sagt så länge jag mår bra är det ju bara till att köra....


Lite märkligt är det med alla som blir bekymrade över mig, oroliga över att jag inte äter och tror att jag har fått någon typ av ätstörning, men så är verkligen inte fallet. Äter mycket behöver aldrig vara hungrig. Igentligen äter jag ju bara saker som är väldigt lätt för kroppen att ta hand om, så kroppen har tid att göra lite andra saker, som att läka kroppen där det behövs. Dessutom är detta inte forever utan bara en väldigt kort tid. 


Det är tidigt på morgonen här och jag jobbar så  missade Timothy’s match i natt, men såg att det stod 0-0 efter full tid, sen förlorade dom i övertid. Så kanske tur man inte satt uppe och såg den verkade ju varit en ganska tråkig match. 


Snart åker brorsorna till Toronto och hälsar på Timothy,  känns skönt att han får lite besök igen. Jag ska försöka åka dit i slutet av april för då fyller han 20 år. Om han är kvar förstås men det är troligast att han är det, ser ju ut som Marlies trots allt går vidare i slutspelet. Men någon Calder Cup vinst lär det inte bli detta år. 


Nu är det dags att gå ner o värma  lite vatten och dricka ett stort glas citronvatten och sen ta tag i denna dag 🌷


Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards