lenaliljegren

Alla inlägg den 17 februari 2019

Av Lena Liljegren - 17 februari 2019 07:00

  Tidig söndags morgon, och går in på min nionde dag på min detox, mår riktigt bra. Hade fruktadvärd huvudvärk och värk i kroppen de första dagarna men nu är det helt borta. Men då kände jag att jag INTE skulle fortsätta mer än tre dagar, men vaknar upp den fjärde dagen och mådde förbannat bra 👍 så nu kör jag lite till. Hittills har jag bara ätit frukt och grönsaker som är ovan jord, massor sallad, tomater, gurka, selleri,apelsiner, äpple och bananer och blåbär o dadlar förstås, älskar dadlar. En perfekt början på en dag ser ut på följande sätt ❤️ börja med en liter vatten med pressad citron i, tar sen fram min yoga matta och stretchar och tänjer ut kroppen. Jobbar jag inte så går jag eller joggar en runda, tar inte tid längre och  använder inte min Apple Watch (var ju helt hysterisk ett tag)  utan lyssnar bara på kroppen (usch vad jag låter klyschig 😂) Efter promenaden blir det en smoothie med bananer, blåbär spenat och koriander tar även D vitamin och B vitaminer. En fantastisk start på dagen och känner inget  sug efter kaffe längre ☕️ Visst längtar jag efter en riktigt god cappuccino ☕️ men nu ska jag bara dricka riktigt gott kaffe annars får det va. 


Nu är det dags för jobb, 10.00 till 11.00 i morgon, efter det blir det fika med vänner sen bär det iväg till Kristianstad igen 😁

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards