lenaliljegren

Alla inlägg den 9 februari 2019

Av Lena Liljegren - 9 februari 2019 21:32

 

Kommit hem från 9 underbara dagar i Toronto, härligt att träffa Timothy igen ❤️ att få umgås med iallafall två av mina söner. Nu är man hemma igen i ett regnigt och grått Sverige ☔️ Sitter i lägenheten i Ängelholm och tittar på UnREAL verkligen ett riktigt skitprogram som jag borde stänga av och göra något betydligt mer kreativt. Dessutom har jag tryckt i mig en massa naturgodis, låter nyttigt, men det är det definitivt INTE !!! Vad jag inte fattar är varför jag stoppar i mig en massa skit, mår ju inte alls bra av det. Så imorgon är det dags för detox 💪 detox enligt Anthony Williams och hans bok Medial Läkning, har testat innan men klarade då bara två dagar, tänkte klara lite längre denna gången. 


Det är en del saker som jag vill ha fixade detta året. 

• Fixa mina skulder.

• Värdera huset 

• Fixa uterummet 

• Köpa ny dator (pantar alla pantburkar o sparar de pengarna) 

   kommer att ta tid....ja jag vet men ändå lite roligt, kommer väl att ta ca 10 år 🥴

   Men alla pengar jag får på att sälja saker ska oxå gå på det kontot, så kanske 9 år 😂

• Sen är det ju oxå mitt privatliv som verkligen behöver styras upp.

• Börja hyra ut via Airbnb. 


Ja 2019 kommer att med all säkerhet bli ett spännande år. 


I morgon är det jobb som gäller, börjar 10.00 sen 25 timmar.....efter det hoppas jag på en fika med mina vänner, vänner är så viktiga, liksom mina systrar ❤️ är så glad för alla människor som stöttar mig i alla mina många gånger märkliga beslut, men skyller återigen på min ADHD 😉


Dags att skriva lista på vad som ska inhandlas imorgon till min detox dag 1 !!!!! 




Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards