lenaliljegren

Alla inlägg den 22 augusti 2018

Av Lena Liljegren - 22 augusti 2018 22:41

Nu har vi käkat o är så jäkla trött, vill bara lägga mig o sova. Timmes plan till Toronto går vid 11.00 så senast 07.30 får vi lämna Kristianstad. Så får man se när man ser honom nästa gång....

Men barnen är stora nu o lever sina egna liv, så det är bara att gå vidare med sitt. liv o göra alla de sakerna som man aldrig har kunnat som ensamstående tre barns mamma. Men kommer inte på något just nu, men det är nog bara för att jag är så vansinnigt trött, så det är nog dags att lägga sig och få ett par timmars sömn innan det bär iväg till Köpenhamn.

Av Lena Liljegren - 22 augusti 2018 12:35

Nu kom Timme oxå hem <3 att ha två av tre killar hemma känns väldigt bra, tänkte grilla ikväll, blir nog sista grillningen för denna säsongen. Sen packa lite för vår endagarssemester.

Stack ut o sprang i morse, denna gång gick jag faktiskt oxå lite, blir lite sliten i kroppen av allt springande. O som jag alltid sagt det är SÅ viktigt att lyssna på kroppens signaler. Måste dämpa min prestations ångest ibland, och fundera på vad som är viktigt. Det viktiga är ju verkligen inte att springa en mil på en timme, utan det viktiga är att kroppen mår bra. Nu ska jag återigen till affären o handla lite inför ikväll.

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards