lenaliljegren

Alla inlägg den 25 augusti 2018

Av Lena Liljegren - 25 augusti 2018 19:22

Ja nu är Timme återigen i Toronto, dessa veckor gick verkligen i raketfart. Efter vi hade lämnat honom så hade vi en trevlig dag o kväll i Köpenhamn innan vi återigen begav oss till Kristianstad. 


Åter i Kristianstad så bestämde jag mig för att hälsa på min mamma, hade nämligen köpt ett pussel till henne, passade oxå på att handla en massa frukt o grönt i gårdsbutiken i Arkelstorp inför min kommande detox som jag började denna morgon.‭

Därefter åkte jag faktiskt till Ängelholm eftersom jag skulle börja jobba 13.00 följande dag. Känns betydligt  skönare att slippa stressa på fm, utan sova tills jag vaknar ut o jogga en runda innan man lugnt o sansat kan duscha käka frukost o sen sticka till jobbet. 


Ja en månad med bara frukt o grönt blir kanske tufft, men denna dagen har gott bra. Tar en dag i taget o får se hur länge jag fortsätter, men som sagt var vad är en månad på ett helt år, ingenting faktiskt. Så tycker faktiskt att jag borde ha karaktär att klara det. När man sen tänker på alla bra saker denna detoxen innebär, så är man ju kävla korkad om man inte kör dessa 28 dagar, ska bli spännande o se hur kroppen reagerar. 

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards