lenaliljegren

Alla inlägg den 20 augusti 2018

Av Lena Liljegren - 20 augusti 2018 21:45

För första gången känner jag mig riktigt trött på mina inneboende 🤨 kommer hem efter en väldigt lång dag, har inte varit hemma sen i fredags. Hade bara tänkt fixa lite mat o ta det lugnt. Ja ha då är det full kalabalik i köket, då var en av killarna som bor hos mig i full färd med att laga mat. Naturligtvis helt okej, men han har alltid högtalarna på och han lyssnar på något märkligt, låter som en massa skrikande på engelska bara. Har förklarat för honom att han måste ha hörlurar på sig eller stänga av högtalare när han är utanför sitt rum, så vi andra slipper lyssna på det. Men det struntar han uppenbarligen i 😡 det tillhör väl vanligt folkvett. Dessutom har han grejor överallt o alla plattorna på....så bredde mig en knäckemacka med honung o tog mig en kopp the,  sen smög jag ut igen. Men detta är bara för jag är lite trött o besvärlig, dom som bor här har ju precis lila stor rätt till köket som jag har, så bara för mig att gilla läget. Men om alla skulle ha högtalarna på och gå omkring o lyssna på olika poddar så blir det ju kaos. 


Får kanske snöra på skorna o ut o springa en runda istället för att sitta i mitt uterum o gnälla 🏃🏾‍♂️


Stack faktiskt ut och sprang, så nu mår jag bra igen sen åkte jag hemifrån så nu kan dom bete sig hur dom vill 🤩 I morgon ska jag städa huset, klippa gräset och massera min storasyster, och ut o springa naturligtvis gör jag inte det så säger min apple watch till mig, att det är dags.....ja vilken grej 😊 men på något märkligt sätt sporrar den mig. 


Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards