lenaliljegren

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2018

Bara förvirrad eller börjar jag bli senil ?

Av Lena Liljegren - 30 augusti 2018 20:44

Kollar en träningsmatch mellan Rögle o Linköping, är man knäpp eller. Helt okej om Timothy varit med, men det är han ju naturligtvis inte eftersom han är i Toronto. Men det känns så lättsamt och familjärt att kolla på hockey, ja man är helt klart knäpp.

Min detox höll i 3 dagar, ganska bra trots allt. Men då kom Jenny’s föräldrar för en snabbvisit, och det var ju inte riktigt läge för någon vidare detox. Istället var vi på Bykrogen o käkade, dagen efter visade min fantastiska svåger oss runt, undrar om han förstår vad det betydde för mig, att han tog sig tid till det. Dessutom parkerade de sin husbil vid krogen, ibland känns det tråkigt att jag inte har ett hem....utan ett vandrarhem. Har ju ingen chans att ta emot gäster på ett vettigt sätt, har ju inte ens plats för mig själv för tillfället, och när det kanske är Wille’s framtida svärföräldrar s vill man ju göra gott intryck, tur man har svåger 👍 för dom var riktigt imponerade av Bykrogen, med all rätt 😊


Men det var en annan oroväckande sak som hände idag. Var på Kvantum o handlade ikväll, när jag handlat o skulle lasta in grejorna i bilen, blev jag väldigt förvånad när bilen inte stod där jag parkerat den, fattade ingenting. Sen såg jag den längre ner, hade glömt dra handbromsen o bilen hade rullat iväg.....usch bara tanken på vad som kunde hänt 😧 nu hade den bara rullat en bit o ställt sig mitt i vägen, men den hade tack o lov inte orsakat någon skada eller skadat någon. Men tycker att det händer saker väldigt ofta nu, visserligen har jag alltid varit förvirrad men ändå skräcken finns där med stigande ålder....


Nu har jag iallafall bokar resa till Umeå om en månad, dagen innan ska Alex (pappan till mina barn) bjuda mig o Anthony på någon Michelin krog vid Skånes Fagerhult, tydligen nästan omöjligt att få bord, o han har bokat det för väldigt länge sen. Nu ska jag sova, imorgon är det städ o fix i huset som gäller sen är det jobb hela lördagen i Brösarp, sen direkt till Ängelholm för jobb, börjar tröttna på mitt jobb i Ängelholm 🤔 tror jag ska söka lite andra intressanta jobb. 

GOD NATT 🌹

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Liljegren - 26 oktober 2019 13:09


    Oj det var länge sen jag skrev, men kände helt plötsligt att jag ville börja igen. Kanske för att jag träffade mina kära ”Ängelholmsvänner”  de två Miorna, Lotta och sist men inte minst Tina. Nu kommer tankarna om vad som igentlig...

Av Lena Liljegren - 25 februari 2019 20:43


 Dag 16 på min detox 👍 Måste väl erkänna att jag började kolla lite recept nu, tänker på allt jag ska äta när dessa veckor är över, skulle ju gärna klara 28 dagar, som det står i Medial Läkning. På bilden ser ni efterrätten som jag kör varj...

Av Lena Liljegren - 23 februari 2019 05:56

    Idag är det dag 14 på min detox, kör lite dag från dag har fortfarande inte bestämt hur länge men försöker nog en vecka till. Som jag sagt så länge jag mår bra är det ju bara till att köra....   Lite märkligt är det med alla som blir bekymr...

Av Lena Liljegren - 19 februari 2019 16:15


  Lunchen, dag 10 i min detox, behöver aldrig vara hungrig o det är så skönt. Ska nog köra en vecka till eller som jag sagt innan så länge som jag mår bra. Igår var jag till och med o fikade med mina vänner innan jag åkte till Kristianstad. Tog en st...

Av Lena Liljegren - 17 februari 2019 07:00


  Tidig söndags morgon, och går in på min nionde dag på min detox, mår riktigt bra. Hade fruktadvärd huvudvärk och värk i kroppen de första dagarna men nu är det helt borta. Men då kände jag att jag INTE skulle fortsätta mer än tre dagar, men vaknar ...

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards