lenaliljegren

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2018

Lördag o Ängelholm

Av Lena Liljegren - 18 augusti 2018 17:08

 

Tillbringat denna lördag i Ängelholm, gick av jobbet 10.00 snabbt till lägenheten ( där Timme fortfarande sov) bytte lite kläder o sen tog jag cykeln till Espressohouse för lite frukost och fika med Mia ☕️ 


Efter ett par timmar var jag hemma igen, slängde i en maskin tvätt sen på med träningskläderna och ut i skogen för en timmes joggande, blev 8,5 km idag är så mycket roligare att springa nu när jag kan mäta hjärtljud puls och en massa annat med min fina Appelwatch , riktigt roligt är det. 


Känns lite som semester när jag är i Ängelholm, man tar det lite som det kommer gör det man vill o känner för inga måsten som det är i huset, även om jag tycker om att fixa och dona med mitt hus och trädgård, så är det så skönt att komma till Ängelholm då o då. 


Lite jobbigt är det ju i huset nu när jag inte har något eget rum, nästa gång när någon flyttar tänker jag inte ha någon ny hyresgäst, men tänker inte säga upp någon för förr eller senare så är det någon som flyttar, och har ju en skuld att betala oxå efter dräneringen och hade ju gärna haft den skulden betald detta året, hur nu det ska gå till 🤔


Men mina aktier går faktiskt bättre nu, så håller tummar och tår för att det ska gå upp nu efter flera månaders nedgång.


På torsdag åker Timme tillbaks till Toronto, dessa månader har verkligen flugit fram, tyckte precis han kom till Sverige. Men är väl samtidigt roligt att allt börjar igen, åker väl en sväng till Toronto i höst. Men först blir det en resa till Umeå för att hälsa på Wille och Jenny ❤️


Har funderat mycket på om jag ska göra en håranalys för att se om jag fattas något och behöver komplettera med några vitaminer, känns ju dumt att ta om man inte behöver eller kanske en blodanals, vet inte riktigt vilket som är bäst. Men tror det blir en håranalys. Tänkte ju ta en utrensnings månad oxå, det som Anthonyen  William skrev om i Medial läkning, bara råa grönsaker o frukt helst i 28 dagar, men även om jag bara klarar en vecka så är det bra. Det är superviktigt att vi sköter om vår kropp o ger kroppen det den vill ha. 

Som han skriver "Ett sätt att starta om kroppen" 

Jag vill leva och vara frisk i många många år till o när jag tillslut inte vill eller orka leva längre vill jag ta det beslutet själv, inte dö av krämpor på något hem. Om jag nu kan hjälpa kroppen att må bättre så vill jag göra det 👊


Oj klockan redan 18.00 bäst att hoppa in i duschen och sen fixa lite mat till mig o sonen, eller kanske beställa lite sushi, tja får se vad det blir 😊



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Liljegren - 26 oktober 2019 13:09


    Oj det var länge sen jag skrev, men kände helt plötsligt att jag ville börja igen. Kanske för att jag träffade mina kära ”Ängelholmsvänner”  de två Miorna, Lotta och sist men inte minst Tina. Nu kommer tankarna om vad som igentlig...

Av Lena Liljegren - 25 februari 2019 20:43


 Dag 16 på min detox 👍 Måste väl erkänna att jag började kolla lite recept nu, tänker på allt jag ska äta när dessa veckor är över, skulle ju gärna klara 28 dagar, som det står i Medial Läkning. På bilden ser ni efterrätten som jag kör varj...

Av Lena Liljegren - 23 februari 2019 05:56

    Idag är det dag 14 på min detox, kör lite dag från dag har fortfarande inte bestämt hur länge men försöker nog en vecka till. Som jag sagt så länge jag mår bra är det ju bara till att köra....   Lite märkligt är det med alla som blir bekymr...

Av Lena Liljegren - 19 februari 2019 16:15


  Lunchen, dag 10 i min detox, behöver aldrig vara hungrig o det är så skönt. Ska nog köra en vecka till eller som jag sagt innan så länge som jag mår bra. Igår var jag till och med o fikade med mina vänner innan jag åkte till Kristianstad. Tog en st...

Av Lena Liljegren - 17 februari 2019 07:00


  Tidig söndags morgon, och går in på min nionde dag på min detox, mår riktigt bra. Hade fruktadvärd huvudvärk och värk i kroppen de första dagarna men nu är det helt borta. Men då kände jag att jag INTE skulle fortsätta mer än tre dagar, men vaknar ...

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards