lenaliljegren

Direktlänk till inlägg 2 september 2018

Söndag kväll

Av Lena Liljegren - 2 september 2018 21:08

Igår jobbade jag hela dagen på Brösarp’s spa, 11 timmar närmare bestämt. Klockan 20.00 körde jag från Brösarp till Ängelholm, kom fram vid 22.00 tiden. Var så jäkla trött men ändå är det så skönt att veta att jag kan ta det lugnt på morgonen. Började nämligen jobba idag kl 14.00, då hann både käka frukost i lugn o ro handla o ut o springa en runda innan jag gick till jobbbet. En verkligt skön söndagsmorgon, dessutom helt underbart höstväder 🌻


Har börjat lyssna på Malin o Tess podd, och gillar verkligen den. Känner igen mig i så mycket och ämnen som de diskuterar känns väldigt aktuella för mig 🤔 ja det är verkligen dags för mig att ta tag i vissa saker, även om visssa saker är riktigt jobbiga så måste man, man lever bara en gång, ja ibland undrar man verkligen vad man sysslar med. 


Timme skickade bilder på sin nya lägenhet igår, den såg verkligen fin ut. Ligget på 34’e våningen mitt i centrala Toronto md en fantastisk utsikt, förstår att han var helnöjd med den 👍 längtar verkligen till Toronto nu, en fantastisk stad... 

Men innan det blir Toronto sp blir det Umeå ❤️ ska bli så kul att komma dit, o få tillbringa ett par dagar med Wille o Jenny 😍 


Nej oj vad trött jag blev, imorgon blir det fika med bästa Mia innan jag återigen styr kosan mot Kristianstad. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Liljegren - 26 oktober 2019 13:09


    Oj det var länge sen jag skrev, men kände helt plötsligt att jag ville börja igen. Kanske för att jag träffade mina kära ”Ängelholmsvänner”  de två Miorna, Lotta och sist men inte minst Tina. Nu kommer tankarna om vad som igentlig...

Av Lena Liljegren - 25 februari 2019 20:43


 Dag 16 på min detox 👍 Måste väl erkänna att jag började kolla lite recept nu, tänker på allt jag ska äta när dessa veckor är över, skulle ju gärna klara 28 dagar, som det står i Medial Läkning. På bilden ser ni efterrätten som jag kör varj...

Av Lena Liljegren - 23 februari 2019 05:56

    Idag är det dag 14 på min detox, kör lite dag från dag har fortfarande inte bestämt hur länge men försöker nog en vecka till. Som jag sagt så länge jag mår bra är det ju bara till att köra....   Lite märkligt är det med alla som blir bekymr...

Av Lena Liljegren - 19 februari 2019 16:15


  Lunchen, dag 10 i min detox, behöver aldrig vara hungrig o det är så skönt. Ska nog köra en vecka till eller som jag sagt innan så länge som jag mår bra. Igår var jag till och med o fikade med mina vänner innan jag åkte till Kristianstad. Tog en st...

Av Lena Liljegren - 17 februari 2019 07:00


  Tidig söndags morgon, och går in på min nionde dag på min detox, mår riktigt bra. Hade fruktadvärd huvudvärk och värk i kroppen de första dagarna men nu är det helt borta. Men då kände jag att jag INTE skulle fortsätta mer än tre dagar, men vaknar ...

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards