lenaliljegren

Alla inlägg den 20 september 2018

Av Lena Liljegren - 20 september 2018 23:02

 

Oj vad trött jag är, verkligen dags att sova 😴


Är trots starten på denna dag, nöjd över hur den utvecklades. Gjorde en supergod granola ikväll, tog havregryn, havrekli, solrosfrön, pumpafrön, valnötter, sötmandel lite kanel och kardemumma. Värmde honung, kokosolja och vatten och hällde i, rörde om o in i ugnen....blev så jäkla god, kunde knappt sluta äta den. 


Fick ett recept av min kära vän Mia på ett väldigt gott fröknäcke med riven parmesan ost, hon hade hittat det i en receptbok som Kristin Kaspersen skrivit (gillar henne) hade verkligen ingen aning om att hon givit ut en receptbok. O det ska jag absolut göra, får bli i helgen. 


För nu är det sängen som gäller här 🖤🖤

Av Lena Liljegren - 20 september 2018 11:00

Fast kanske blir bättre efter en kopp kaffe o en honungs knäckemacka. Igår kväll åt jag onyttigt drack ett par glad rosé vin och käkade lakrits 🤔 sov dåligt oxå. Vaknade 07.30 kollade hur det hade gått i matchen Timme spelade igår natt (vinst med 4 - 1) tog mig en funderare på om jag skulle gå upp eller.....men beslutade att ligga kvar. Vaknade sen inte förrän 09.10  😬 hur ska man kunna va en "daytradet" om man ligger och sover när börsen öppnar, inte bra. 


Nu ringde min stora kille och snackade lite, längtar tills nästa fredag då jag åker dit ❤️ 


Nej nu piggnade jag till lite, så då är det bra på med skorna och iväg en liten runda. Vet ju att jag mår så mycket bättre efter det.


Fick precis meddelande från spa chefen i Brösarp att det blir antagligen bara jobb imorgon, och backup på söndag, känns helt okej faktiskt. Visserligen behöver jag ha in pengar på mitt företag, men ska ändå bli så skönt med en ledig helg. Dessutom har Ola lovt att måla min taknock på lördag 👍 Och då kanske jag kan vara lite behjälplig. 


Nej nu har klockan helt plötsligt blivit 11.47 och jag har fortfarande nye gjort något vettigt, mår trots allt bättre efter kaffet 😊 

Nu ut i detta helt fantastiska höstväder ☀️

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards