lenaliljegren

Alla inlägg den 13 september 2018

Av Lena Liljegren - 13 september 2018 23:50

Torsdag kväll men eftersom jag ska jobba hela helgen så blev det lite vin och god mat ikväll. Trevligt 👍 imorgon är det jobb i Ängelholm som gäller. Jobbar fredag till lördag o söndag till måndag, så stannar hela helgen, pallar inte att köra fram i tillbaks. 


Läste gamla dagböcker idag, har ju skrivt mycket....gillar att skriva. Det är lite som terapi, man mår mycket bättre sen man skrivit av sig alla tankar o jobbiga saker. Insåg att jag hade det väldigt tufft ekonomiskt tror detta var 2009. Skrev att jag nog var tvungen att be min pappa om lite pengar så jag kunde köpa en jacka till Timme. Blev lite tårögd när jag läste, det var en jobbig tid, men hade ju människor omkring mig, stabila människor både känslomässigt och ekonomiskt som jag vet skulle hjälpa mig och som hjälpte mig när det krisade. Storasyster som alltid hjälpte mig ekonomiskt när mina pengar var slut. Tänk dom människor som inte har det, som är helt ensamma när det kniper, dom som inte har någon som tar emot när man faller...nej jag har en jäkla tur som har så fantastiska människor omkring mig ❤️❤️❤️ 


Nog om det, nu är det läggdags och så jäkla trött 😴 

Av Lena Liljegren - 13 september 2018 09:22

  

Härlig morgon o dags för  att ge sig ut o springa, fast blir nog till att gå idag, sprang 8,5 km igår på 60 min 👍 så ska ta det betydligt lugnare idag. Men först lite kaffe ☕️ o en knäckemacka. Har fått dille på knäckemacka, går bra med bara smör men helst med honung, men har ingen idag så fick bli bara smör.


Mycket funderingar som just nu snurrar i huvudet och jag förstår att det snart är dags för en förändring, hur den kommer att se ut har jag väl ingen riktig bild av, men känner igen "symtomen" allt för väl.


Min förlust på aktierna är fortfarande stor.....ja närmare bestämt 100 000 kr och det är MYCKET pengar, alldeles för mycket. Men nu är det bara att bita ihop och satsa på att minska förlusten till hälften innan detta året är slut. 


Mina hyresgäster har varit trogna länge nu, så får ju in pengar på huset, och T hjälper mig med hyran i Ängelholm så någon nöd på mig går det ju inte, och jobbet får jag stanna på nu, ett tag ialleafall för MÅSTE ha in en fast inkomst  nu förutom det lilla jag har på företagen och på min uthyrning, fram till jul iallafall. 


Min dröm har ju varit att klara mig på mina aktieaffärer, uthyrningen och ca 20 timmar på företaget, men det gick ju inte riktigt som jag tänkt mig, och blir lite att börja om. Men samtidigt får jag ju en kick av utmaningar o detta är ju verkligen en utmaning. Tanken är ju att om ett år slippa ha ett fast jobb och lite mer kunna följa mina drömmar. 


Nu är det dags att ge sig ut i solen o reda ut snurrigheterna i hjärnan ☀️ Idag blir en bra dag, det känner jag på mig 😇🙏 Kram ❤️

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards