lenaliljegren

Alla inlägg den 16 mars 2018

Av Lena Liljegren - 16 mars 2018 20:55

Är nu återigen hemma i Sverige, känns väl trots allt bra. Ska jobba tidigt imorgon får gå o lägga mig snart. Ligger för tillfället i badet, så jäkla skönt att bara ligga där o slappna av. 


Har varit o inhandlat diverse frukt o grönsaker, så imorgon blir det en grön dag. Har ju köpt och snart även läst ut Anthony Williams bok ”Medial Läkning” och blev riktigt inspirerad av den. Frukt och åter frukt skall vi äta, och så många sjukdomar som vi kan bli bra ifrån bara genom vår kost. Längre fram tänker jag köra 28 dagars fastan med bara frukt o grönt, men känner att det inte riktigt är läge för det nu, med stundande Arjeplog resa och sen Mia’s stundande 50’års firande.

Barnen skrattar alltid åt mig när jag säger till dom vad dom ska och vad dom inte ska äta. Vill helst att dom bara äter ekologiskt men det är naturligtvis ohållbart, nu har jag läst att majs INTE är bra, det gäller även majschips poppkorn o allt sådant.


Nej nu kom nog min kära son ❤️ så nu får det va slutbadat, har ju inte sett honom på ett tag. 


Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards