lenaliljegren

Direktlänk till inlägg 17 januari 2018

Äntligen frisk 😃

Av Lena Liljegren - 17 januari 2018 13:42

  Oj vilka veckor detta varit, har inte ens orkat blogga. Men nu äntligen känner jag mig, kanske inte fullt frisk men absolut betydligt bättre. I dag har jag till och med varit ute o gått en liten runda, helt underbart ☀️

Det är faktiskt bra att va sjuk ibland, för oj vad man uppskattar att va frisk !!!! 


Lite retad har jag blivit för mina vitaminer o "soldryck" allt för att förebygga att bli sjuk 😬 men tror fortfarande på mina vitaminer, ingefära, gurkmeja, svartpeppar m,m och kommer att fortsätta med det 👍 

Nu har jag iallafall plöjt igenom Gåsmamman säsong 3 och även Rivieran har jag sträck sett.....börjar bli som barnen, varför kolla ett avsnitt i veckan när man kan se alla på en gång 😂


Ni som är lite intresserade av hockey vet att grabbarna spelade final o förlorade mot Kanada, trist men så är det. Kunde precis lika gärna varit Sverige som tagit guldet, en oerhört jämn match där Kanada lyckades sätta ett mål precis innan slutsignalen. Tyckte SÅ synd om dessa fantastiska killar....


Vi stannade ett par dagar i Toronto innan vi begav oss hem, men det var fler än vi som ville träffa o spendera tid med Timme, hans agenter ville ju naturligtvis även träffa honom eftersom dom nu var i Buffalo o Toronto bara ligger ett par timmar därifrån, sen var det någon tidning som skulle träffa honom, sen är det träning...

Men eftersom vi bodde hos honom så fick vi en middag ihop iallafall ❤️


Ja att va hockey proffs innebär inte bara en dans på rosor, även om man kan tycka att dom lite lever sin dröm, det är även väldigt mycket jobb, och det är inte bara att säga att "jag pallar inte" nej det är bara att bita ihop och se glad ut.


Nu är jag igång igen och det känns riktigt bra, har tusen saker att göra och äntligen har man orken till att ta tag i allt.  


Hörs snart igen 😘




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Liljegren - 26 oktober 2019 13:09


    Oj det var länge sen jag skrev, men kände helt plötsligt att jag ville börja igen. Kanske för att jag träffade mina kära ”Ängelholmsvänner”  de två Miorna, Lotta och sist men inte minst Tina. Nu kommer tankarna om vad som igentlig...

Av Lena Liljegren - 25 februari 2019 20:43


 Dag 16 på min detox 👍 Måste väl erkänna att jag började kolla lite recept nu, tänker på allt jag ska äta när dessa veckor är över, skulle ju gärna klara 28 dagar, som det står i Medial Läkning. På bilden ser ni efterrätten som jag kör varj...

Av Lena Liljegren - 23 februari 2019 05:56

    Idag är det dag 14 på min detox, kör lite dag från dag har fortfarande inte bestämt hur länge men försöker nog en vecka till. Som jag sagt så länge jag mår bra är det ju bara till att köra....   Lite märkligt är det med alla som blir bekymr...

Av Lena Liljegren - 19 februari 2019 16:15


  Lunchen, dag 10 i min detox, behöver aldrig vara hungrig o det är så skönt. Ska nog köra en vecka till eller som jag sagt innan så länge som jag mår bra. Igår var jag till och med o fikade med mina vänner innan jag åkte till Kristianstad. Tog en st...

Av Lena Liljegren - 17 februari 2019 07:00


  Tidig söndags morgon, och går in på min nionde dag på min detox, mår riktigt bra. Hade fruktadvärd huvudvärk och värk i kroppen de första dagarna men nu är det helt borta. Men då kände jag att jag INTE skulle fortsätta mer än tre dagar, men vaknar ...

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards