lenaliljegren

Direktlänk till inlägg 9 september 2018

Söndag o frukost

Av Lena Liljegren - 9 september 2018 10:10

  Härliga frukost, älskar att äta frukost på min altan ☀️ En perfekt morgon består först av ett stort glas citronvatitten o min lilla "shot" med gurkmeja, spirulina, nyponpulver o svartpeppar 😝 Inte gott men oj va nyttigt, tror o hoppas jag 😂 lite stretching på min yogamatta sen en kopp kaffe med Otley och en knäckemacka, idag blev det avokado på, brukar ha honung men var så onyttig igår så hoppade det sockret idag. 


Träffade lillasyster på Bykrogen igår kväll, så kul, där satt vi stolta mödrar 😉 även hon mamma till ett numera proffs men i fotboll, så vi kom fram till att våra gener måste trots allt vara bra. Två kusiner o båda är proffs inom sina sporter, vem kunde tro det, måste bero på deras fantastiska mammor.

Timme spelade faktiskt i går, Rockie turneringarna har börjat, gick väl ganska bra för honom, har inte pratat med honom sen han åkte faktiskt, snappat lite bara. Men han har säkert fullt upp och vet att han hör av sig när han eller om han saknar sin mamma ❤️ Eller om det har dykt upp något som han behöver ha hjälp med, vilket brukar va fallet när han hör av sig. Men det är bra, för hör han inte av sig så vet jag att han har det bra o att han trivs......får ge honom lite "space" han är ju 19 år nu. Får terrorisera mina andra barn stället 😂 o Wille brukar faktiskt bli glad när jag ringer o snart ska jag åka till Umeå o hälsa på Wille o Jenny, vilket jag verkligen ser fram emot ❤️❤️❤️


Nu ska jag ringa mina damer i Ängelholm o bestämma tid för städet i morgon, ska ändå till Ängelholm o jobba imorgon 14.30 så tänkte ta städet innan där så slipper jag ta en extra dag till det 👍 Så åker tillbaka till Ängelholm ikväll. 


Måste ta en liten motionsrundan idag oxå, igår klippte jag gräset o räfsade upp allt gräs så det fick bli min motion igår men idag blir det nog en joggingrunda, enligt Paolo ska man variera sin motion och inte köra samma hela tidning, så får kanske hitta en ny joggingrunda 🤔 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Liljegren - 26 oktober 2019 13:09


    Oj det var länge sen jag skrev, men kände helt plötsligt att jag ville börja igen. Kanske för att jag träffade mina kära ”Ängelholmsvänner”  de två Miorna, Lotta och sist men inte minst Tina. Nu kommer tankarna om vad som igentlig...

Av Lena Liljegren - 25 februari 2019 20:43


 Dag 16 på min detox 👍 Måste väl erkänna att jag började kolla lite recept nu, tänker på allt jag ska äta när dessa veckor är över, skulle ju gärna klara 28 dagar, som det står i Medial Läkning. På bilden ser ni efterrätten som jag kör varj...

Av Lena Liljegren - 23 februari 2019 05:56

    Idag är det dag 14 på min detox, kör lite dag från dag har fortfarande inte bestämt hur länge men försöker nog en vecka till. Som jag sagt så länge jag mår bra är det ju bara till att köra....   Lite märkligt är det med alla som blir bekymr...

Av Lena Liljegren - 19 februari 2019 16:15


  Lunchen, dag 10 i min detox, behöver aldrig vara hungrig o det är så skönt. Ska nog köra en vecka till eller som jag sagt innan så länge som jag mår bra. Igår var jag till och med o fikade med mina vänner innan jag åkte till Kristianstad. Tog en st...

Av Lena Liljegren - 17 februari 2019 07:00


  Tidig söndags morgon, och går in på min nionde dag på min detox, mår riktigt bra. Hade fruktadvärd huvudvärk och värk i kroppen de första dagarna men nu är det helt borta. Men då kände jag att jag INTE skulle fortsätta mer än tre dagar, men vaknar ...

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards