lenaliljegren

Alla inlägg den 20 juni 2018

Av Lena Liljegren - 20 juni 2018 11:22

En bra onsdag, vaknade hemma drack mitt citronvatten o sen stack jag ut o sprang eller ärlgt talat så gick jag en hel del idag. Börjat få ont i korsryggen igen, och får kanske inse att springa är för stor påfrestning för min rygg. Ska återigen till Kiropraktern nästa vecka, då får se vad han säger. 


Igår efter jobbET fikade jag med Mia ☕️ alltid lika trevligt, gick sen en liten runda på stan ( älskar verkligen Ängelholm) sprang sen upp en runda i lägenheten där jag möttes av en ganska seg Timme, så skönt att ha honom så nära igen, även om vi inte springer ner varandra direkt 😉 så är vetskapen att han nu är här så fantastiskt skönt. Kändes ju ändå sådär när alla planerade sina studenter och alla glada lyckliga barn och föräldrar, vet att det Tmme och även jag fått vara med om är stort och få förunnat.....,men ändå lite sorgligt 


Imorgon kommer Wille 💕💕 ska verkligen bli kul att ha alla tre killarna på så nära håll ett par dagar, hoppas vi iallafall kan få någon dag tillsammans. Jobbar sen hela midsommar, men gör mig inte så mycket.... när ja gått av mitt pass på midsommarafton ska jag faktiskt på fest, en fest som mina tre grabbar oxå ska på. Kom inte ihåg när jag sist var någonstans med alla grabbarna så ska bli riktigt roligt. Det är en överraskningsfest så skriver inte mer om den,även om det är väldigt lånsökt att personen i fråga läser min blogg 😂 det har hon inte tid med. 


Nu är det dags att göra lite nytta 😁

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards