lenaliljegren

Alla inlägg den 17 juni 2018

Av Lena Liljegren - 17 juni 2018 23:37

  Timothy o jag precis efter Candler Cup vinsten 💪🇨🇦🏒

  William 26 år ❤️❤️❤️

Åter hemma i Sverige, kom igår och sov till 12.30 idag. Trodde inte det var sant när jag kollade klockan, men behövde väl sömnen, brukar ju låta kroppen vakna av sig själv utan någon läskig väckarklocka, men skulle nog ställt en i går....

Jag som är väldigt kvällstrött är pigg som en mört o klockan är snart midnatt 😂


Wille fyller år idag, inte klokt att han är 26 år ❤️ Han har fått vara med om en hel, dessvärre en del riktigt tråkiga och sorgliga saker. Hans lillebror, Andrew dog ju när Wille bara var två år. Hade ju ”utvandrar” till USA då, o bodde i det underbart vackra Santa Barbara vid hans död. Kom ihåg att han sprang och letade o kallade på ”Andu” som han kallade honom. O när vi skulle åka iväg med bilen stod han och stampade med foten och ville INTE åka utan Andu. Usch vad hemskt det var, men man var så oerhört ledsen så man liksom inte riktigt orkade, men det var ju lilla Wille som gjorde att man trots allt förstod att man var tvungen att leva vidare och kärleken till honom som gjorde det värt att fortsätta leva. 


Imorgon kommer även min lilla Candler Cup vinnare hem, och sen kommer Wille på en snabb visit på torsdag. Så under ett par dagar så har jag alla tre killarna hemma och det är verkligen ovanligt. 




Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards