lenaliljegren

Alla inlägg den 9 mars 2018

Av Lena Liljegren - 9 mars 2018 05:00

Ja idag sov jag hyfsat länge ändå, vaknade 04.30 har sen legat o vridit och vänt på mig, tills jag gav upp. Men vill vänta ett litet tag till innan jag ger mig ut, kanske inte så bra att ge sig ut ”mitt i natten” fast det känns som ett tryggt område, men man vet ju aldrig. 

I går kväll tränade Timme så han käkade i ishallen, vi stack till Gladsone hotell o tog en öl o åt lite. Det var massor av folk ute, många ungdomar eftersom det är lite av ett studentområdet.

T ska träna idag oxå på fm, så efter frukost sticker vi nog in en vända till stan igen. I morgon är det match 👍 🇨🇦 oj va roligt det ska bli att få se en live match igen.

Nej nu är klockan snart 05.30 så nu kan jag nog ge mig ut eller kanske ska vänta ett litet tag till, är ju fortfarande mörkt ute.


Börjar få så jäkla ont i min tumled, antagligen min artros som spökar. Ska beställa hem lite nyponpulver när jag kommer hem, har sen läst om något som heter MSM 🤔 ska nog testa det, många dom skriver om det och rekommenderar det för lederna, och magnesium.....ja tror på att man behöver ha tillskott, maten är så bearbetad och besprutad i många fall så näringsämnen försvinner i många fall. T hade kvar de färska blåbären som jag köpte sist, i början på januari 😳 så i det fallet är det nog betydligt hälsosammare att slänga dom än att äta dom 😱 svårt att hitta ekologiska grönsaker och frukt här, hittar bara ekologiska bananer inga andra ekologiska frukter. Lite märkligt tycker jag. 


Nej nu är det dags att ta på sig löpar kläderna o ge sig ut, klockan är exakt 05.41 o klockan 06.00 tänkte jag att dr är lagom att ge sig ut 🏃🏾‍♀️

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards