lenaliljegren

Alla inlägg den 4 mars 2018

Av Lena Liljegren - 4 mars 2018 13:22

Blev en runda tillslut i ett härligt vitt landskap, vi mår så mycket bättre när det är ljust ute, ja faktiskt när det är ljust inne oxå.

Mina två förtjusande städ damer i Ängeholm, där har en allt i vill, mattor soffa väggar, ja allt, ganska opraktiskt men känner mig så tillfreds i den lägenheten väldigt ljus är den oxå, den andra damen bor betydligt mörkare med mörka möbler o mindre ljus utifrån, där blir jag betydligt tröttare, ja ljuset är viktigare än vad vi tror ☀️☀️


Nu ska jag se om det finns något jag kan ta med o äta till ikväll, sen är det dags att bege sig. Har både tvättat o tankat bilen och slängt en massa skräp så är ganska nöjd med min dag än så länge 👍

Av Lena Liljegren - 4 mars 2018 09:11

Har varit ett par jobbiga o hektiska dagar. Igår direkt efter jobb var vi o tömde i mammas hus, blev en lång dag o var inte hemma förän sent 😴

På kvällen kollade vi på Marlies o dom förlorade, ja efter 16 vinster i rad så har det verkligen vänt, dom bara förlorar o spelar inte så bra längre. Men så är det säger dom, kommer alltid en dipp och det är väl det som kommit nu.

Igår åt jag en massa onyttigt, och drack en hel del kaffe, men det var det enda som fanns att dricka för fanns inget vatten, hade väl frusit eller något. O det enda som fanns att äta ute i ”skogen” var fastlagsbullar som snälla B-A hade köpt till oss ”jobbare” o hungrig som jag var så klippte jag två 😮
På kvällen käkade jag kött o beasås, ja ingen mat som jag mår bra av. Men det är bara att lägga den dagen bakom sig......

Även om jag mår så mycket bättre när jag sköter om min kropp både med vad jag äter och motion, så är det så jäkla lätt att komma ifrån det.
Nu ligger jag här o funderar på om jag ska strunta i min promenad idag, men nej det är bara att vara tillräckligt disciplinerad o snöra på sig skorna, usch ja känner mig så där idag, men, men så är det ibland....
Mår ju inte bättre av att ligga här, bara att försöka styra in sina tankar på lite positiva saker o ut, vet att jag mår SÅ mycket bättre efteråt.

Ska till Ängelholm idag igen o jobba, sen fika med Mia innan jag kör hem imorgon. O sen ska jag skriva på kontraktet, det är ju faktiskt en riktigt positiv sak :) ja två positiva fika ☕️ o kontraktet 👍

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards