lenaliljegren

Alla inlägg den 1 mars 2018

Av Lena Liljegren - 1 mars 2018 22:29

Denna lediga dag har flugit fram.
Var ute o gick min vanliga timme, sen fixat o donat lite hemma.
Hämtade ut min bok från Alibris, Medial läkning heter den. Älskar att läsa böcker om hälsa o hur man kan förebygga sjukdomar och stärker sin hälsa. Tror att maten är en oerhörd viktig del i vår hälsa. Att vi kan bli friska och förebygga många sjukdomar genom kosten är jag helt övertygad om.

Har oxå bestämt att säga upp en av mina hyresgäster, vi kan inte bo så här längre. Börjar lite tröttna på att jämt ha andra som bor i mitt hus. Jag bor i ett litet rum o Anthony i vardagsrummet.....nej detta funkar INTE längre. Dessutom kommer ju Jenny o Wille hem i sommar, då vill jag ha plats för dom oxå.

Trött och hängig, sover borta i dag. Fast hade nog hellre sovit hemma trots allt.

Ska nog gå o lägga mig nu, vill gå upp tidigt och kanske hinna gå ut och gå innan jobb. Ska till Ängelholm, ska faktiskt gå o kolla Rögle och Karlskrona med min kund. Oj vad trött jag är nu, inte riktigt på humör.

Presentation


Ett av dom mest spännande ögonblick i mitt liv och det fick jag uppleva med de grabbar som betyder absolut mest för mig ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards