lenaliljegren

Direktlänk till inlägg 5 december 2017

Så var det återigen kväll

Av Lena Liljegren - 5 december 2017 23:20

I kväll ska jag verkligen försöka somna innan 24.00, läste någonstans att man sover bäst innan midnatt. Men jag vet inte man kan ju inte lita på allt som man läser. 


Har letat överallt efter min julgran, köpte en ganska dyr sådan för två år sen och har letat överallt, dessutom fanns det även två lådor julpynt som oxå helt plötsligt är borta. Köpte en konstgjord då mina barn inte gillade barren ...jag som lovat mig själv att aldrig någonsin ha en konstgjord gran. När barnen var små hade vi som tradition att åka hem till mamma o pappa o hugga gran, men nu när dom var stora tyckte dom det var bättre med en "barrfri" plastgran, ja tiderna förändras. Men var jag har satt allt julpynt fattar jag verkligen inte, säkert på något bra ställe som jag var helt säker på att jag skulle komma ihåg, men det gör man ju aldrig, att man aldrig lär sig. 

Jag vet inte hur många gånger jag skapat nytt lösen på mitt goggle konto, det är oändligt många gånger. Varje gång är jag helt säker på att jag ska komma ihåg det och varje gång glömmer jag det, så nu har jag det faktiskt uppskrivit. 


Har varit en bra dag idag, fixat o pysslat lite, bakat lussebullar som jag bjöd alla i huset på, även Adel han är från Syrien, och han hade aldrig någonsin smakat lussebullar, han tyckte dom var jättegoda, men han skulle aldrig säga något annat för han är artigheten själv. 


Kollar hela tiden resor till Buffalo och Toronto, i morgon släpps JVM-truppen o då är det allvar, finns Timothy's namn med ??? ✌️😀

Vill verkligen åka till Toronto och fira julafton där med Anthony, det är ju bara han o jag. Sen kan vi hyra en bil o åka vidare till Buffalo, tar tydligen bara 2,5 timmar.  

Wille tyckte visserligen att jag skulle åka till UMEÅ eller rättare sagt Arjeplog, där Jennys (flickvännen) familj bor o fira jul, ja då hade man garanterat fått en vit jul. Men flygresorna dit kostar ju lika mycket som att åka till Toronto, allt är ju så jäkla dyrt i juletider. Tja man får väl se vad som händer, nu ska jag försöka sova....men oj vad han snarkar i rummet bredvid, men får försöka sova ändå. 


En sak bara

När vi är barn har vi massor av drömmar, men ju äldre vi blir desto färre drömmar har vi, undrar varför vi slutar drömma när vi blir äldre  ??? 🤔


God natt ❤️

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Liljegren - 26 oktober 2019 13:09


    Oj det var länge sen jag skrev, men kände helt plötsligt att jag ville börja igen. Kanske för att jag träffade mina kära ”Ängelholmsvänner”  de två Miorna, Lotta och sist men inte minst Tina. Nu kommer tankarna om vad som igentlig...

Av Lena Liljegren - 25 februari 2019 20:43


 Dag 16 på min detox 👍 Måste väl erkänna att jag började kolla lite recept nu, tänker på allt jag ska äta när dessa veckor är över, skulle ju gärna klara 28 dagar, som det står i Medial Läkning. På bilden ser ni efterrätten som jag kör varj...

Av Lena Liljegren - 23 februari 2019 05:56

    Idag är det dag 14 på min detox, kör lite dag från dag har fortfarande inte bestämt hur länge men försöker nog en vecka till. Som jag sagt så länge jag mår bra är det ju bara till att köra....   Lite märkligt är det med alla som blir bekymr...

Av Lena Liljegren - 19 februari 2019 16:15


  Lunchen, dag 10 i min detox, behöver aldrig vara hungrig o det är så skönt. Ska nog köra en vecka till eller som jag sagt innan så länge som jag mår bra. Igår var jag till och med o fikade med mina vänner innan jag åkte till Kristianstad. Tog en st...

Av Lena Liljegren - 17 februari 2019 07:00


  Tidig söndags morgon, och går in på min nionde dag på min detox, mår riktigt bra. Hade fruktadvärd huvudvärk och värk i kroppen de första dagarna men nu är det helt borta. Men då kände jag att jag INTE skulle fortsätta mer än tre dagar, men vaknar ...

Ovido - Quiz & Flashcards